Google Voice Search با اضافه شدن ۱۳ زبان جدید به زودی به روز رسانی خواهد شد

تبلیغات

Google Voice Search با اضافه شدن ۱۳ زبان جدید به زودی به روز رسانی خواهد شد

 

نرم افزار کنترل صوتی شرکت گوگل مدتی است که بسیار در دل کاربران خوب جای کرده، و اگر این نرم افزار به زبان مادری خودتان پاسخگوی دستورها نباشد بسیار کلافه می شوید به همین دلیل

Google Voice Search adds 13 more languages to its total Google Voice Search با اضافه شدن 13 زبان جدید به زودی به روز رسانی خواهد شد

 

گوگل سخت در حال اضافه کردن زبان های زنده دنیا می باشد. البته هنوز این به روزرسانی از زبان شیرین فارسی پشتیبانی نمی کند ولی امیدواریم که به زودی شاهد کنترل صوتی به زبان فارسی نیز باشیم.به هر حال این نرم افزار با به روز رسانی جدید گوگل با اضافه شدن شدن ۱۳ زبان جمعا از ۴۲ زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می کند.

یکی از مقامات گوگل اذعان داشته که اضافه کردن زبان به این نرم افزار کاری بس مشکل است زیرا باید معادلات صحیحی را برای زبان مورد نظر انتخاب کرد، به طور مثال بعضی از زبان ها همانند زبان سوئدی از قاعده ی معمولی برای تلفظ ها برخوردار نیست در نتیجه ما احتیاج به یک فرد سوئدی زبان برای ضبط تلفظ خواهیم بود.

به نقل از گوگل این به روز رسانی هفته آینده عرضه خواهد شد و زبان های اضافه شده به این کنترل صوتی عبارتند از: باسک، بلغاری، کاتالان، پرتغالی اروپایی، فنلاندی، گالیسی، مجارستانی، ایسلندی، نروژی، رومانیایی. صربستان، اسلواکی و سوئدی.





برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.